Prowadzenie weterynaryjnego Facebooka bywa czasochłonne i czasem trudno dostrzec korzyści płynące z nowych wpisów. Używanie social media w branży weterynaryjnej jest dziś jednak niezbędną częścią tego biznesu, bo takiej dostępności online potrzebują właściciele zwierząt. Weterynaryjny profil pomaga również budować więź z klientem i jest wartościowym narzędziem, które sprawdza się w koncepcji bond related veterinary care, czyli opiece weterynaryjnej opartej na więzi z klientem.
Chcąc przybliżyć właścicielom ZLZ, menadżerom, lekarzom weterynarii i innym pracownikom tej branży, temat możliwości jakie daje Facebook, napisaliśmy wraz z lek. wet. Natalią Strokowską (Vetnolimits) obszerny artykuł dla “Weterynarii w praktyce“, który ukazał się nakładem numeru 7-8/2020.
Zachęcam Was do lektury tego dość długiego, acz naszpikowanego danymi i wykresami artykułu 🙂
Wojciech Perchuć
Najnowsze komentarze